torsdag 3 april 2008

Show me the money

Att göra hemsidor har blivit den nya tidens guldgräveri.

Den som släpper en sida ser framför sig tiotusentals besökare och betald skidstuga i alperna (annonspengar).

Vilket *naturligtvis* är naiva drömmar som aldrig kommer...

...skidstuga, förresten,...

...med skidlift precis utanför dörren...

...och brasa som brinner...

Ehm, jag *vill ha* skidstuga med br...

...

...

...

KOM OCH TITTA! KOM OCH TITTA! Här ÄR den, min och E's underbara, fantastiska, för att inte säga, *revolutionerande* egna lilla hemsida:

http://www.tipsaoss.se/

Och kom ihåg, tillsammans kan vi göra det. Tillsammans kan vi förverkliga alla mina drömmar

Eh, ....

...så att jag får mer tid att skriva, menar jag då, naturligtvis.

Notera 1: Som sagt, sidan är gjord tillsammans med E. Dvs, allt som är snyggt, väl genomtänkt och allmänt inspirerande har hon gjort.


Notera 2: Sidan är ingen blogg i vanlig mening, då alla som vill kan skicka in tips, och direkt få dem publicerade på sidan.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Livros e Revistas, I hope you enjoy. The address is http://livros-e-revistas.blogspot.com. A hug.